Sfaturi pentru protectie si actualizari despre activitatea Perfect Pet. Citeste mai departe pentru informatii actualizate despre activitatea noastra si modul de accesare al serviciilor.
Update 19.07.2021:
Regulile ce raman sunt:
- Accesul se face doar cu masca
- Recomandam vizita unui singur proprietar cu fiecare animal de companie
- Recomandam evitarea asteptarii in receptie pe durata cosmetizarii
- La cabinet se vine cu programare (telefonic sau online)
Orarul locatiilor din Berceni si Morarilor se schimba in: Marti-Joi 12-20:30; Miercuri-Vineri 10-18:30, Sambata 10-18, Duminica/Luni inchis
Update 02.04.2021:
Orarul locatiilor se modifica vinerea – pentru a respecta dispozitiile legale. Astfel, in fiecare vineri, toate locatiile au orar 10-18 (ca si in zilele de weekend). Orarul in restul zilelor ramane nemodificat.
Pentru accesul in locatii raman valabile regulile:
- Masca este obligatorie in toate locatiile (si trebuie purtata corect), inclusiv pentru copii (exceptie doar cei ce sunt purtati in brate)
- Fiecare caine poate fi insotit in interiorul locatiilor doar de catre 1 proprietar (nu 2, nu toata familia)
- Asteptarea cat timp cainele este la cosmetizat, nu se face la receptie (puteti astepta la masina, la una din terasele din zona sau puteti pleca pentru a rezolva in cele 30-120 minute cat dureaza cosmetizarea, alte lucruri). In cazul existentei unei probleme ce justifica asteptarea in interior (ex. posibilitate limitata de deplasare), va rugam specificati de la momentul programarii
- Asteptarea in interior se face doar atunci cand urmeaza sa intrati la cabinet (sau sa predati cainele la frizerie) iar medicul/frizerul nu a terminat programarea anterioara. Asteptarea in interior se face doar de catre o persoana pentru fiecare caine (nu 2, nu toata familia).
- Vizitarea petshopului pentru achizitia de produse/probarea de haine/etc este permisa, dar asteptarea „printre rafturi, simuland pentru zeci de minute cautarea unui produs”, nu
- Recomandam plata prin card, oricand este posibil
- Vizita la cabinet (cu exceptia urgentelor) se face prin programare (telefonica sau online)
- In cabinet, exceptie cazurile speciale (caini foarte mari, agresivi, urgente complexe, etc), intra doar un singur proprietar cu fiecare caine
Regulile au fost introduse pentru respectarea legislatiei si pentru protejarea colegilor si celorlalti clienti, de o eventuala imbolnavire/carantinare generala. Echipa noastra, functionarea afacerii cat si ceilalti clienti, sunt mai importanti decat 1 client capricios. Colegilor nu li se permite servirea clientilor ce nu respecta regulile de mai sus, cat si altele de bun simt, nementionate, ei avand totodata avand autoritatea de a solicita oricarei persoane „capricioase”, parasirea incintei.
Orar Locatii incepand cu 2.04.2021

Update 15.05.2020: accesul in locatiile Perfect Pet se poate face doar cu masca. MASCA ESTE OBLIGATORIE in orice spatiu inchis conform legislatiei. Practica de pana acum, prin care ofeream o masca gratuita fiecarui client ce nu detinea una, nu va mai putea fi sustinuta – deci este necesar sa detineti o masca de acasa.
DECLARATIA pe proprie raspundere pentru circulatul in interiorul localitatii nu mai este obligatorie.
Verificati constant informatiile din presa. Noi vom posta actualizari dar poate nu atat de rapid pe cat se vor publica de autoritati
- Modificarea orarului locatiilor (toate locatiile raman deschise)
- Vizitele la cabinet (acum doar cu programare online/telefonic)
- Vizitele la frizerie
- Limitele de acces ale vizitatorilor
- Masuri de igiena/dezinfectie in locatii
- Stabilirea unui program special pentru angajati
- Informatii despre transmiterea Covid de la om la animal si invers (nu se transmite!)
Orar locații începând cu 23.03.2020

Inainte de orice vizita, verificati online programul locatiei de interes. Modificarile sale sunt posibile des si fata preaviz mare.
Ultimele modificari legislative (anuntate pe 21.03.2020) nu impun inchiderea afacerilor din domeniul veterinar – nici macar cele din centrele comerciale unde majoritea celorlalte afaceri au fost închise.
Vizitele la cabinet incepand cu 23.03.2020
Toate vizitele la cabinet se vor efectua doar cu programare – pentru a evita sosirea concomitenta a unui numar mare de pacienti. Programarile se fac online, aici ( https://perfectpet.as.me ). Programarile se pot face si telefonic, direct in fiecare locatie.
Urgentele se vor primi fara programare.
Purtarea mastii este obligatorie fara exceptii. Pana pe 15.05 am oferit masti gratuite tuturor vizitatorilor, incepand cu 15.05 nu vom mai oferi masti gratuit – acestea fiind obligatorii la iesirea din casa.
Luam in calcul introducerea unui sistem de „consultatii initiale la distanta” prin telefon sau video, pentru a oferi suport proprietarilor cu solicitari simple fara a fi necesara o vizita la cabinet.
Interventiile chirurgicale complexe sau diverse diagnostice ecografice/radiologice este posibil sa se poata programa dupa un numar mai mare de zile.
Fiecare câine va fi insotit de o singura persoana in locatie, iar in sala de consultatie este posibil sa fie primit doar cainele. Decizia este a medicului
Vizitele la frizerie incepand cu 23.03.2020
Fara modificari semnificative. Rugam clientii sa pastreze distanta de frizeri iar dupa predarea cainelui sa astepte in afara locatiei (ex. la masina sau in alte zone disponibile in fiecare locatie).
Proprietarii ce nu detin o masca de protectie vor primi una gratuit, pentru a diminua eventualele sanse de imbolnavire a angajatilor. Purtarea mastii este obligatorie fara exceptii.
Limitele de acces in locatii incepand cu 23.03.2020
In locații va avea acces doar un proprietar per caine pana la un total de 2 persoane.
Asteptarea in receptie nu mai este permisa.
Este posibil ca fiecare locatie sa limiteze accesul temporar al clientilor doar la zona de asteptare – fara acces in zona de magazin (veti fi servit de receptie) sau in camerele medicale (cainii vor fi manevrati de colegii nostri).
Masuri de igiena in locatii incepand cu 23.03.2020
- Tot personalul isi spala/dezinfecteaza mainile cel putin odata pe ora, chiar si in lipsa interactiunii cu persoane din afara.
- Toate suprafetele comune (clante, manere de scaune, etc ) se dezinfecteaza cel putin odata la 2 ore, indiferent de numarul de vizitatori. Folosim dezinfectanti chirurgicali – de calitate mai buna decat cei din comert.
- Clientii sunt obligati ca la intrarea in locatie sa foloseasca dezinfectantul de maini disponibil in receptie
- Clientii sunt rugati sa evite folosirea banilor cash, in favoarea cardului bancar (oricand este posibil)
- S-au instalat panouri transparente de izolare a birourilor de receptie – separatie a colegilor de vizitatori, transformandu-le in birouri tip „ghișeu”
- S-au instalat marcaje si indicatoare pentru a creste distantele intre vizitatori/personal
- S-au rearanjat fotoliile din zonele de asteptare pentru a impune o distanta intre vizitatori
- S-au instalat cordoane de delimitare a accesului in unele zone – de pastrare a distantei intre angajati si vizitatori
Orar special pentru angajati incepand cu 23.03.2020
Pentru a evita transmisiei unei evntuale infectari intre membrii echipei, s-au luat urmatoarele masuri:
- S-a limitat numarul de angajati concomitent in majoritatea locatiilor.
- S-au impartit turele in asa fel incat turele diferite din aceeasi locatie nu vor mai interactiona intre ele (exista fie locatii cu un singur „set” de angajati – cele cu program de 5 zile, fie locatii cu 2 „seturi” de angajati, ce lucreaza 1 saptamana da / 1 saptamana nu)
Informatii despre transmisia Covid-19 de la om la caine si invers
Conform expertilor din intreaga lume si informarile publice ale Ministerului Sanatatii din Romania, animalele de companie nu transmit Covid-19. Am pregatit un clip video ce dezbate pe larg mai multe din teoriile discutate pe internet.